::: SAĞLIK KÖŞESİ   >   VİDEO OTOSKOP İLE KULAK HASTALIKLARININ TEŞHİSİ

Video otoscope, yeni teknoloji kullanılarak, rahatsızlık ve acı vermeden  kulak yolu patolojisini açığa çıkaran bir muayene metodudur. Bunun için video otoskopa bağlı minyatür kamera ve görüntüleyici bulunmaktadır. Kulak muayenesi, gerçek zamanlı monitörde  renkli olarak kolaylıkla yapılabilmektedir. Elde edilen görüntüler, sayesinde kulağın rahatsızlığının teşhisinde önemli bilgiler verir.Bu bilgiler tedavi prosedürünün oluşturulmasında rehberlik eder.
   Köpeklerde meydana gelen genel hastalıklardan biri de kulak hastalıklarıdır.Köpek hastaların yaklaşık %15-%20'si, kedi hastaların da yaklaşık %6-%7'si kulak hastalığına sahiptir.Anatomik olarak kedi ve köpeklerin kulak yolları, medikal problemleri artırıcı kanallardan oluşur.Kulak enfeksiyonları tedavi edilmediği taktirde yaşam boyu süren ciddi problemler meydana getirir.Hayvan sahibinin bu yüzden evde uygulanan tedavi prosedürünü iyi takip etmesi gerekmektedir.

• Kulaktaki travma ve hasarlar
  • Atopic Dermatitis
  • Gıda Allerjisi
  • Kulak Uyuzları
  • Mayalar
  • Mantarlar
  • Keneler
  • Demodetic Uyuz - bir başka deri hastalığı olup kulak içi derinin etkilenmesini sağlar
  • Yabancı Maddeler
  • Kulak İçi Tüyler - kulak zarına yakın üreyen kulak içi tüyler
  • Hypothyroidism
  • Diğer insektler - pireler

Normal Kedi Kulak Zarı   Anormal Kedi Kulak Zarı

HASTANEMİZDE   VİDEO OTOSKOP  İLE  KULAK YOLUNUN  MUAYENESİ  UYGULANMAKTADIR.